Torsdag 8/1

Godmorgon. Pigga å glaa? Nja, sådär... är faktiskt int så himla seg idag, även fast jag är uppe sjukt tidigt:O. Så dt är skönt. Ska snart gå till bussen, om typ 7 minuter, så dt blir ett kort inlägg:).

Idag då, plugg hela dagen... Slutar vid halv fyra typ, men tror int jag hinner med tio i fyra bussen hem, så dt blir nog tio över fyra. Sen är dt träning som gäller. Vet int om jag ska kolla på brorsans, beror på. Men antagligen eftersom pappa kör då:). Så, då hinner jag int precis vara hemma så tidigt. Min träning slutar väl 22.00 lr nåt, så då äre väl bara att hoppa in i duschen och sen lägga sig... inget plugg idag precis. Och sen imorrn äre freeeeeedag, fett skönt:D. Sen på lördag har jag en av mina viktigaste matcher, mot Älvsjö. Moste ta dom så att vi kan hoppa upp i serien:D.

Men, hoppas ni får en bra dag=). Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0