tisdag

godmorgon, då har man vaknat och ätit frukost. sitter just nu och kollar på lite teve. går inge bra program, så jag sitter nog inte här så länge till. men iallafall.. idag händer väl int så jättemycket. ska jobba med mitt svenskatal, sen ska jag skriva cv.. och dt ska jag verkligen göra:). sen ikväll har jag träning -.-, int alls taggad på dt. men dt kommer nog snart, får äta lite godis innan så blir jag pigg^^, köpte lösvikt för runt 100 kr igår(a). ska ju int äta upp allt själv men ändå;) haha.

imorrn ska jag och syrran vara barnvakt igen, åt ett tvillingpar, som vi brukar vara hos. så dt ska bli kul(;, sen på torsdag så börja skulan igen:(. börjar klockan 8 på morgonen, så jag måste ta halv sju bussen, suuuucckkk!

slänger väl in nåt inlägg senare igen. pössss påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0