the day

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Hellu. Har nyss kommit ut ur duschen, och kommit hem från träningen. Var en rolig träning, och jag känner mig taggad inför matchen vi har på lördag, då vi ska krossa älvsjö aiiiiik!!!!! :D Haha. Men som sagt, träning har jag vart på. Hann int vara hemma så mkt innan träningen, eftersom vi åkte tidigare och kollade på gurras träning.. så jag slängde i mig en nudel och packade väskan:). Annars gick dt väl bra i plugget. Hade lektion från 8.00- 9.20 sen hade vi hål till 14.30:O, som vi märkte vid  halv tolv;/. Men dt gick väl bra=), gick till globen där jag hittade två fina tröjor:D, en asgrön, och den är verkligen grön:D. Hade ju även mina nya jeans idag, så jag har skavsår(a) uuuusch.

Juuuste, är dt nån som vet vart man kan köpa sånadär "evisu" jeans, eller vad de heter. Inte äkta, men typ fejk?:D(a). Ascoola, bryr mig int om om de är killjeans(a).

Menmen, nu ska jag sova. Ska upp halv sex imorgon igen, suck. Men snart är dt sommarlov, bara att hålla ut:D.

godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0