thaaank u!

Okej, jag är lat. Orkade int göra någon design, så jag bad syrran om en:), så resultatet ser ni ovan:), fett fiiin dudes. Så, tack syster.

Just nu sitter ja me datan i knät å kollar på teve, ni vet tjejer kan göra flera saker samtidigt, eller äre killar som kan?:O Nejnej, dt är tjejer:D. Jag är gryyyym:)(a). Ska tydligen kolla på ishockyn sen, men jag et redan resultatet, så vad är vitsen med dt;)?

Idag var jag med familjen fösrt i ersta eller vad dt var, brorsan rönkade footen.. sen åkte vi till nacka forum. Där hittade jag en tjocktröja på stadium, grå, och sen så hittade jag ett par assnygga jeans på gina(a), lite cooola:), med resår där nere också;).

Men hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0