le week-end

hellluu..
Okej, vi säger såhär. Helger är bloggfria:D, bra va.

Så, helgen då... Hade match i lördags.. Blev 5-5 mot serieledarna, så vi snodde alltså deras första poäng. De har vunnit alla andra matcher annars, så vi ägde. Låg under med 5-2:D. Men..... dt var int lika kul å spela som dt brukar vara. Jag hamnade int med min kedja och gick då int så himla bra. Hur tror de jag ska kunna spela med en tjej som jag spelade med för 3 år sen? KOKOOO. Menmen, vi losade iaf int. No more comments about the game.

Idag... Hmm, har nog mest sovit. Gick upp vid halv två, blev väckt av mamma. Klockan två skulle vi tydligen vara hos min morbror... gaaah. han fyllde år så vi skulle fika där. Så, ja dt vart lite brådis... Menmen, vi fick rabarberpaj å bulle där iaf, asgott:D. Sen har jag nog mest pluggat idag.. på att skriva mitt svenskatal som ska redovisas inför klassen på tisdag.. omg, undrar hur dt går. Och nu har jag precis duschat, ska gå och kolla på criminal minds nu:D. Så puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0