home

Japp, då har man kommit hem från träningen också:). Gick väll bra, men dt var lite segt från mina sida tycker jag. Var lite mer löpning idag, så dt var lite jobbigare... och omg, våra tränare tycker vi har dåligt flås;O haha. Men okej, dt har vi, men int så himla dåligt(a). Så jag antar att dt blir löpning hädanefter. Vi har ju fys en timma innan på tisdagsträningarna och nu på torsdagar ska vi börja ed att samlas en halvtimma innan träningen för att springa i 20 min, eller cykla. Man fick välja själv:).

Men iallafall, nu ska jag hoppa in i duschen och sen så blire väl teve eller nåt:). Juste imorrn, skulle egentligen vara barnvakt ju, eller jag ska dt, men ska kolla med syrran om hon kan åka sjäälv, för jag pallar verkligen int, måste få sova ut sista dagen av lovet(a):).

byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0