great

Så, nu har jag städat klart rummet iallafall, vet int om jag skrev om att jag skulle göra dt förut, men nu är det iaf gjort. eller jag har inte dammsugit, typ mest rensat massor av gamla kläder(;. Just nu sitter jag och håller på med mitt svenskatal som ska redovisas på tisdag tror jag dt var. Skriver om Jim Carrey:) hihi. Sen ska jag skriva mitt cv.

Jag kom på värsta idén:D. Igår när vi handlade så köpte vi även några fiskar till vårat akvarium, och jag tvingade mamma å pappa att köpa små gulliga räkor också, så de hängde med hem, så nu har jag kommit på att jag ska köpa egna vattenkryp;). Har ju en liten som när glaskula som jag fått förut, med en fisk i som dag(ouuups). Så jag ska köpa guldiga stenar att lägga i, samt nån figur av nåt slag, sen ska jag köpa två små gulliga krabbor, och sen kanske köpa några små gulliga rökor(; haha. Assöta:D. Men jag vet int, kommer krabborna att äta upp räkorna?;D haha, vi får väl se;).

Back to work. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0